Bedankt bedankt bedankt - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van Paul Smulders - WaarBenJij.nu Bedankt bedankt bedankt - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van Paul Smulders - WaarBenJij.nu

Bedankt bedankt bedankt

Door: paulsmulders

Blijf op de hoogte en volg Paul

19 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Greymouth

Jongens tot zover hartstikke badankt voor de reactie op mijn laatste verslag ik heb echt dubbel gelegen om jullie reactie's echt super bedankt en heb er nu gelukkig de foto's bij kunnen plaatsen

  • 19 Januari 2011 - 09:35

    Mike Fölker:

    hallo Paul,

    Het doet me veel plezier om je reisverslagen te lezen! Je beleeft een mooie tijd aan de andere kant van de bol! Succes en ik verheug me op je volgende verslag!

    Groeten uit maastricht
    Mike

  • 19 Januari 2011 - 09:57

    Alexander:

    Hoi Paulie,
    Ik ben echt blij dat met jou goed gaat. Niet alen ik, maar Anna ook. Binnenkort wil ik even na jou papa gaan om even te kletsen over jou :-) . Groetjes van ons en blijven jullie gezond .

  • 19 Januari 2011 - 13:53

    Chantal:

    waaaaaaaauw de natuur is echt prachtig daar...enjoy your live over there...breur

  • 19 Januari 2011 - 17:28

    't Ell Oet Bun:

    Ha Pölke en Roy

    wel weer 'n dag later en ik heb de hele roman van gisteren gelezen. Echt te gek. De foto's spreken voor zichzelf... jullie hebben de tijd van je leven..!!! Sjiek Pölke, zoals je uit de vlieger komt; 't is alsof je dagelijks springt..;0) Dat raften lijkt me te wauw. En bedaank, bedaank, bedaank dat geer us laot wete wie ut mèt uuch geit; iech geneet vaan eur plezeer.!
    Nadat we hier in Nederland sneeuw, ijs en nog mee kou hebben geleden, wordt onze "lijdensweg" vervolgd door regen, regen en nog 'ns regen. Geef mij maar de temperatuurtjes van Zeeland... die lijken me zeer van de aangename... 'n graadje of 20 en 'n niet te fel koperen monster aan de luchtl

    Leevekes met eur goddelik lief, maak die vrowluij mèh good gek en Pölke, dink d'raon wat iech diech höb gezag...!!, hi, hi, hi...

    Muilkes en zoe vaan die Roei oet Bun

  • 19 Januari 2011 - 19:15

    Rebeca:

    haha graag getypd en ik lach ma ook altijd kapot,zo leuk goe jullie het vertellen haah
    veel plezier verder,tot the next blog
    xx rebeca

  • 20 Januari 2011 - 11:00

    Willie:

    YO KERELS, wat een prachtige fotos van Nieuw Zeeland!!!!!!!!!!!!! Schitterende verhalen, amuseer jullie and HAVE A GOOD TIME!!!!!!!!!!!!!!!!! GREETZ MELANIE EN WILLIE

  • 23 Januari 2011 - 21:50

    Marijke:

    Hoi Paul,

    Wat een avontuur. Ik ben natuurlijk stik jaloers (hoewel ik betwijfel of alles na zou doen, want ik heb niet zo'n ausdauer als jij) Dat zijn nog eens wat andere tochten dan de vierdaagse van Nijmegen. En nu zijn wij er ook niet om te in te halen op de Via Gladiola. Snik.snik.

    Ik ben net terug van een weekendje Maastricht. Was gezellig bij je moeder (zagen een spannende film over een stel toeristen en een enorme krokodil in Australie) en heb ook nog even een bezoekje aan je oma gebracht (ze vond me echt een dame geworden in plaats van een meisje, leuk, he?)
    Over 1 week ga ik weer een weekje naar de Canarische Eilanden, maar ja, dat kan natuurlijk niet tippen aan jouw avonturen.
    Geniet ervan, want je hebt het verdient. Dit is een avontuur waarmee je de smaak te pakken krijgt, denk ik.
    Leuk dat je zo'n enorm lang verslag hebt gemaakt. Dat geeft ons het gevoel dat we er een klein beetje bij zijn. En dat is genieten.
    Good Luck
    Marijke

  • 25 Januari 2011 - 11:14

    Mam:

    Ha die Pieke

    Wat een giga reisverslag zeg! Geweldig!
    Ik neem bij deze onmiddelijk mijn woorden terug uit mijn vorige bericht .Begrijp nu dat het geen luiheid was, maar inspiratie opdoen ter vervolmaking van je schrijverstalent.
    Aangezien ik op dit moment maar heel even online kan zijn (de internetsoap thuis is nog steeds bezig) zal ik je maar snel vertellen dat hier alles oke is. Zodra ik wat langer online kan zijn kan ik wat meer schrijven. Jammer dat je al die tijd "switched off" bent , dus bellen lukt ook niet. Dus bij deze:hou je goed, geniet met volle teugen en tot schrijfs.
    liefs mam.

  • 03 Februari 2011 - 14:04

    Linda:

    He Paul,

    Enne hoe is het daar aan de andere kant van de wereld?
    Wat hebben we weer genoten van je laatste reisverslag!
    Knap hoor, ook nog poseren hoog in de lucht!

    Hier is de voorbereiding van de verbouwing begonnen!
    Garagepoort eruit, muur metselen, koel- en vriescel moet nog opgebouwd worden, stroom verleggen, afvoer,....
    En dan nog binnen......?????
    Zoals je kunt lezen zitten we al wat te stressen om de deadline te halen!
    Denk maar eens aan ons, als je weer met dat goddelijke lijf van je ligt te bakken op die Bounty stranden!

    Met Emma gaat het eigenlijk ook prima, buiten dat ze niet zo lekker in haar vel zit de afgelopen twee weken. Het zal de peuterpuberteit wel zijn. Ze is huilerig, kan geen minuut zonder ons. Zelfs als we even een plasje moeten doen moet ze perse mee!
    Verder is ze nog steeds ondeugend, deelt graag bevelen uit en hangt ze echt de clown uit!
    Klimmen heeft ze ook ontdekt! Niet goed voor ons hart kan ik je vertellen! In enkele seconden heeft ze haar stoeltje op de tafel gezet en staat er zelf ook nog eens bovenop!

    Eergisteren ben ik met Emma nog even bij Oma geweest. Ze zag er heel goed uit! We hadden geluk ze was heel helder! Daar komt mijn spookje aan zegt ze altijd tegen Emma!
    Het gekke is dat als Emma langs is geweest ze dat een paar dagen later nog weet, gek he dat ze zo n kleintje niet vergeet!

    Trouwens erg lief van je dat je aan Emma hebt gedacht!
    Ze is echt helemaal fan van je, ik moet de computer aanzetten en zelf drukt ze de foto s verder! Moet wel eerlijk toegeven, ze heeft het nu wel even gehad ze is toe aan nieuwe foto s!
    Die met de kerstmuts op is een van de favorieten, GEKKE OME PAUL zegt ze dan!

    Zo nu gaan we weer wat klussen, en dadelijk wat ballonnen opblazen want je oom is vandaag jarig!

    Dikke poenen oet Kanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 30 Aug. 2010
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 107345

Voorgaande reizen:

02 November 2010 - 02 November 2011

Living my dream Down Under

Landen bezocht: